U kunt de psycholoog laten weten hoe u de behandeling en de manier van werken ervaart. Natuurlijk zal de psycholoog daar zelf ook geregeld naar vragen. Maar als er iets is, dan horen wij het graag.
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met de therapie. Samen met u zal de psycholoog dan bekijken of en hoe de behandeling kan worden bijgesteld. Ook kan het gebeuren dat u zich niet goed door mij bejegend voelt en ook daarvoor geldt: brengt u dit alstublieft ter sprake.
Kunnen we samen onverhoopt geen bevredigende oplossing vinden, en is er sprake van een klacht, dan kunt u vervolgstappen zetten. Zo kunt u uw klacht neerleggen bij een LVVP-klachtfunctionaris van Klacht&Company. De LVVP is onze beroepsvereniging, de Landelijke Vereniging van Vrijgevestigde Psychologen & Psychotherapeuten. Klacht&Company is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl. U kunt ook bellen naar (088) 234 16 06 of een aangetekende brief sturen naar Klacht&Company t.a.v. de LVVP-klachtfunctionaris, postbus 3106, 2601 DC Delft.
Ringbaan-Oost 8.20A
5013 CA Tilburg
Vliestroom 16
5032 ZC Tilburg
© 2025 Els Beurskens-Betalingsvoorwaarden-E-colofon